.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشکلات پا یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی است که زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی با آن درگیر می‌شوند؛ تاول و زخم،‌دردهای ساق پا، پیچ‌خوردگی و مشکلات کف پا با رعایت این نکات، قابل کنترل خواهد شد. این کارها را انجام دهید تا با پای سالم پیاده روی اربعین را به پایان برسانید
مشکلات پا یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی است که زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی با آن درگیر می‌شوند؛ تاول و زخم،‌دردهای ساق پا، پیچ‌خوردگی و مشکلات کف پا با رعایت این نکات، قابل کنترل خواهد شد.(ادامه)
سردردتان را بدون قرص درمان کنید
اگر استرس دارید، چای زنجبیل گرم می‌تواند آرامتان کند و به شما احساس بهتری بدهد.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
خواص بی‌نظیر انبه برای سلامتی
احتمالا خواص انبه مانند دیگر میوه‌های پرمصرف شناخته نشده است. با این حال، قرن‌ها است که انسان‌ها از میوه‌های گرمسیری به دلیل طعم شیرین و فوق‌العاده آن‌ها لذت برده و استفاده می‌کنند.(ادامه)
درمان سردرد بدون نیاز به خوردن قرص
سردرد مشکل نادری نیست و همه‌ ما گاهی دچارش می‌شویم و نیاز داریم به روشی آن را تسکین دهیم. خصوصا اگر سردردی باشد که توانایی انجام کارها را از ما گرفته و در امورمان اختلال ایجاد کند.(ادامه)
ساده‌ترین راه‌های طبیعی برای کاهش وزن
متخصصان تناسب اندام برخی از ساده‌ترین و در عین حال ایمن‌ترین روش‌ها برای سوزاندن چربی شکم را معرفی کرده‌اند که به تدریج منجر به کاهش وزن سالم می‌شوند.(ادامه)
خواص قابل توجه زردچوبه
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.(ادامه)
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». آخرین دقایق زندگی امام خمینی از زبان همسر، فرزندان و نزدیکان/ 10 خاطره
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». (ادامه)
علت سرگیجه های ناگهانی و خطرات آن
برای درمان “سرگیجه های ناگهانی” حتما به پزشک مراجعه کنید و برای بهبود و تسکین آن از این درمان های خانگی استفاده نمایید.(ادامه)
۱۰ ماده غذایی که برای تقویت سیستم ایمنی بدن معجزه می‌کند
عادت‌های نامناسب تغذیه‌ای در شرایط کرونا، کیوی انبار ویتامین C و پروتئاز، معجزه ۱۰ ماده غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، آشنایی با خواص سنجد و عوارض خوردن غذای چرب را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوایند.(ادامه)
این ۳علامت نشانه ابتلا به "دیابت" است
یک متخصص داخلی و طب سنتی ضمن تشریح علائم ابتلا به "دیابت" گفت: کنترل دیابت تیپ۲ یا بزرگسالان، راحت‌تر است چون با فعالیت ورزشی، ماساژ روغنهای گرم و اصلاح رژیم غذایی می‌توان آن را کنترل یا درمان کرد.(ادامه)
۹ کاربرد باورنکردنی قهوه
قَهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شده گیاه قهوه به دست می‌آید. قهوه علاوه بر مصرف خوراکی، چند مصرف باور نکردنی دیگر دارد.(ادامه)
خواص روغن کنجد برای سلامت بدن
چربی‌ها انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها خواص گوناگونی دارند و برخی دیگر به‌شدت برای سلامتی مضر هستند. اما درباره‌ی خواص روغن کنجد باید گفت که این روغن خوراکی سرشار از چربی‌های چند‌غیر‌اشباع و تک‌غیراشباع بوده و میزان چربی‌های اشباع‌شده‌ی آن بسیار اندک است.(ادامه)
۴ نوع سردرد خاص که کمتر کسی درباره‌شان می‌داند
در بین انواع بیماری‌ها سردرد یکی از عارضه‌های است که می‌تواند بروز آن ناشی از طبع و مزاج‌تان باشد.(ادامه)
سوزن سوزن شدن دست‌ها؛ ۷ تهدید مهم برای سلامت
۷ اخطار در مورد سلامتی کلی شما وجود دارد که سوزن سوزن شدن دست‌تان گویای آن است.(ادامه)
زندگی دوباره مرد ۷۵ ساله در بابل
روابط عمومی اورژانس بابل از زندگی دوباره مرد ۷۵ ساله پس از نداشتن علائم حیاتی خبر داد.(ادامه)
خواص درمانی اسپند؛ از درمان آسم تا بهبود درد سیاتیک
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: گیاه اسپند دارای طبیعت گرم و خشک است و خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد.(ادامه)
فوایدی که خوردن شکلات برای مغز دارد
همیشه وقتی شکلات تعارف میشه ما فقط به این فکر می کنیم که اگر شکلات بخوریم سلامت دندون هامون به خطر می افته اما این خطر با یک مسواک حل میشه ولی شکلات خواصی داره که به این راحتی نمیشه از خوردنش گذشت.(ادامه)
8 نکته برای کاهش سریع‌تر تورم پا
گردش خون نامناسب در قسمت پایینی بدن دلیل اصلی تورم پاها محسوب می شود. نیروی گرانش زمین و وزن بدن انسان بازگشت جریان خون به قلب را دشوار می سازند.(ادامه)

رئیس اتحادیه گرمابه‌داران، سونا و ماساژ با اشاره به غیرقانونی بودن هرگونه ماساژ در منزل و اعزام ماسور (ماساژور) به خانه‌ها، از طرحی خبر داد که بر اساس آن مراکز دارای مجوز، به دنبال عقد قرارداد با ادارات برای ماساژ کارمندانشان در پشت میز کارشان هستند. طرح ماساژ کارمندان پشت میز محل کار
رئیس اتحادیه گرمابه‌داران، سونا و ماساژ با اشاره به غیرقانونی بودن هرگونه ماساژ در منزل و اعزام ماسور (ماساژور) به خانه‌ها، از طرحی خبر داد که بر اساس آن مراکز دارای مجوز، به دنبال عقد قرارداد با ادارات برای ماساژ کارمندانشان در پشت میز کارشان هستند.(ادامه)

سیاه دانه را پیامبر اکرم (ص) درمان هر دردی به جز مرگ می‌دانست. خواص و فواید “سیاه دانه” و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری‌های نوک موی سر را می‌توان با آن درمان کرد.

خواص سیاه دانه و درمان هزار درد
سیاه دانه را پیامبر اکرم (ص) درمان هر دردی به جز مرگ می‌دانست. خواص و فواید “سیاه دانه” و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری‌های نوک موی سر را می‌توان با آن درمان کرد. (ادامه)
۲ موکب مازندران در شهر کربلا برای خدمات دهی به زائران برپا شد
مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران در کربلا گفت: دو ورزشگاه با دو موکب مستقل برای خدمات دهی به زائران اربعین مهیا شده است.(ادامه)
کمبود ویتامین D ناشی از تغییر سبک زندگی است
رئیس کنگره سراسری رویکرد پزشکی ورزشی گفت: اکنون بیماران زیادی از کمبود ویتامین D رنج می برند که ناشی از تغییر سبک زندگی است.(ادامه)
گرما یا سرما؛ کدام یک برای تسکین درد عضلات بهتر است؟
استفاده از کمپرس سرد بلافاصله پس از ورزش می تواند روند التهاب را کند کرده و درد را کاهش دهد. به طور خاص، سرمادرمانی به نظر می رسد در بهبود مفاصل متورم یا ملتهب موثر عمل می کند.(ادامه)
معجزه‌ای برای تقویت حافظه و ضریب هوش
کندر و روغن کندر از خواص فوق العاده ای برخودار هستند، کندر برای پوست و مو، سلامت قلب، کمر درد، مبارزه با سرطان و ...... بسیار مفید است که البته نحوه مصرف آن هم مهم است. (ادامه)
۱۱ بیماری که با نمک درمان میشود
زگیل، گلودرد، پینه پا و غیره جزو مشکلاتی هستند که برای همه ما پیش می آیند. شما می توانید با یک ماده ساده و دم دستی از بسیاری از مشکلات خلاص شوید: نمک! نمک از سال ها پیش برای نگهداری موادغذایی و تسکین برخی دردها استفاده می شده است. در این مطلب شما را با روش های درمانی ساده و موثر با استفاده از این ماده سفید بیشتر آشنا می کنیم.(ادامه)
قواعدی برای بهبود سیاهرگ‌های واریسی
سیاهرگ های واریسی، رگ هایی متورم و پیچ خورده هستند که به واسطه تضعیف دریچه های تنظیم کننده جریان خون شکل می گیرند.(ادامه)
۲۹ علامت پرکاری "تیروئید" + روش‌های درمانی
در این مطلب، ۲۹ علامت پرکاری "تیروئید" بیان شده و روش‌های درمان و پیشگیری از این بیماری نیز تشریح شده است.(ادامه)
سکته گرمایی چیست؟
یک متخصص طب اورژانس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به گرمای هوا و شیوع گرمازدگی توصیه‌هایی را عنوان کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.